جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 6 اردیبهشت 1400/ شماره 270
کاهش رقابت های پ پ و پی وی سی ، دلار نیمایی کاهشی شد ، کاهش 35 تومانی دلار صرافی ملی ، ادامه کاهش قیمت های بازار ، آغاز معاملات نفت و عقب نشینی به 65 دلار ، کاهش 900 واحدی بورس تهران ، ...

کاهش رقابت های پ پ و پی وی سی

در هفته اول اردیبهشت، علی رغم اینکه قیمت پایه پ پ ها 1700 تومان کاهش داشت، رقابت این گروه‌های جذاب هم کاهش یافت و گمان می‎رود که خریداران منتظر کاهش بیشتری در قیمت های پایه‌ی هفته های بعد هستند. درگروه پ پ شیمیایی که در دو سه هفته اخیر رقابت ها روند افزایشی داشت امروز اما رقابت ها کاهش یافت و معاملات با رقابت هایی بین قیمت پایه تا 9 درصد انجام شدند در صورتی که هفته گذشته با رقابت ها بین 1 تا 21 درصد بود. رقابت گروه پی وی سی نیز نسبت به هفته پایانی فروردین اندکی کاهش یافت.

دلار نیمایی کاهشی شد

بعد از اینکه افزایش دلار نیمایی از 29 فروردین تا دیروز به 11 تومان رسید، امروز اما نیما نزولی شد و به 23 هزار و 112 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ، نسبت به دیروز که قیمت های پایه اعلام شد، 19 تومان کاهش است. 

کاهش 35 تومانی دلار صرافی ملی

دلار صرافی بانک ملی که از ابتدای هفته بدون تغییر نسبت به قیمت پنجشنبه قیمت گذاری می‌شد، امروز نیز بدون تغییر آغاز شد اما در ادامه با 35 کاهش تا ساعت 15:45، 23 هزار و 298 تومان قیمت گذاری شد. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ، نسبت به دیروز که قیمت های پایه اعلام شد، 19 تومان کاهش است.

ادامه کاهش قیمت های بازار

با توجه به کاهش قیمت های پایه عمده کالاهای پلیمری، در بازار هم قیمت ها روند کاهشی پیدا کرد. گروه پت بطری که چند روز گذشته دائما در حال افزایش بود امروز با اعلام خبر واردات قریب الوقوع 20 هزار تن از کالاهای گروه، 400 تا 700 تومان نسبت به قیمت های دیروز کاهش یافت.

آغاز معاملات نفت و عقب نشینی به 65 دلار

قیمت نفت که معاملات هفته گذشته را با 66,11 دلار به پایان رسانده بود، امروز و هفته‌ی جدید را با عقب نشینی به 65 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:30: 65 دلار و 7 سنت.

کاهش 900 واحدی بورس تهران

بورس تهران امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 909 واحد کاهش به 1 میلیون و 186 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟